Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

פיגוע

עם התפילין הרגשתי מוגן בפיגוע הירי שאירע הבוקר ליד שער השלשלת סמוך לכותל המערבי נרצח קיי ונפצעו שלושה בני אדם - הרב אהרון יהודה מירושלים הוא הפצוע קשה. מחבל פתח באש בשער השלשלת ופצע חמישה בני אדם בהדסה נקבע מותו של אחד מהם.


חרדים10 Photojournalist Concert Publications

אזרח אחר נפצע קשה ושלושה אחרים - בהם שוטרים - נפצעו קל עד בינוני.

. שני מטענים פגעו באוטובוס בעת שנסע על גשר חאפז אל-אסד ומטען שלישי נוטרל על ידי הצבא בפיגוע הקטלני ביותר בבירת סוריה. פיגוע הירי בירושלים הערכה. צעיר חרדי נפצע היום באורח בינוני בפיגוע דקירה בשער שכם בירושלים המחבל תושב סלפית ניסה גם לדקור לוחם מגב שפעל במקום שוטרי משטרת ישראל ניטרלו את המחבל חכ בן גביר. משדר מיוחד בעקבות פיגוע בעיר העתיקה.

פיגוע ראשון בבירה מאז סיום מבצע שומר החומות ורצף הפיגועים שאירע במהלכו. גם מצבו מוגדר בינוני. ירושלים מחבלים העיר העתיקה שוטרים פיגוע דקירה 1 דקות לוחמת משמר הגבול בת 19 נפצעה באורח קל עד בינוני ולוחם נוסף בן 19 נפצע קל בפיגוע דקירה שאירע אחר הצהריים רביעי ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים. חייל צהל ניסה לסייע לו ואף הוא נדקר.

לוחמת נפצעה באורח בינוני ולוחם נפצע באורח קל לאחר שנדקרו בעיר העתיקה. לגלות דריכות חשש מפיגועי השראה. חזרתי מתפילת שחרית בכותל. להחזיר את המגנומטרים להר הבית.

קצנלבוגן שחזר אתמול את רגעי האימה מול המחבל הרוצח. פיגוע הירי הרצחני אתמול ראשון אומנם עדיין אינו מבשר גל פיגועים אף כי מדובר בפיגוע שני בירושלים בתוך פחות משבוע אבל כל אירוע מסוג זה בעיר הקדושה - מיד מעלה את מפלס המתיחות והדריכות במערכת הביטחון. 13 הרוגים בפיגוע באוטובוס צבאי בדמשק 12 הרוגים בהפגזות המשטר באידליב. אל קאעידה מתכנן פיגוע נוסף נוסח הפלת מגדלי התאומים KANDAHAR CITY Afghanistan Aug.

אזרח אחר נפצע בינוני שני שוטרים נפצעו קל. פיגוע הירי בשער השלשלת שבעיר העתיקה בירושלים התרחש ב21 בנובמבר 2021. בליכוד דרשו מסיעת רעם גינוי חד משמעי לפיגוע - ובמפלגתו של מנסור עבאס פרסמו הודעת גינוי על כל פגיעה בחפים מפשע בשני הצדדים אבל הגינוי לא פורסם בערבית. לוחמי מגב חיסלו את המחבל שפתח באש סריקות אחר חשוד נוסף שנמלט.

אשתו של המחבל שביצע אתמול את פיגוע הירי בירושלים נעצרה על ידי כוחות הביטחון לאחר ששבה מירדן. פיגוע דקירה בירושלים. פיגוע דקירה בכניסה לתחנה המרכזית בי-ם. לוחמת משמר הגבול בת 19 נפצעה באורח קל עד בינוני ולוחם נוסף בן 19 נפצע קל בפיגוע דקירה שאירע אחר הצהריים רביעי ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים.

פיגוע חמור מתוכנן מראש. פיגוע הירי הקטלני במועדון הלהטב הפופולרי פולס אירע בליל ה-12 ביוני 2016 וגרם למותם של 49 נשים ואנשים ופציעתם של 53 נוספים. המחבל בן 16 ממזרח העיר נוטרל על ידי הלוחמים ומאבטח אזרחי שהיה. על מנת לקדם את הפיגוע נפגש חיגאזי עם בכירי המפקדה בחול וקיבל הנחיות לביצוע הפיגועים כמו כן הוצע לו עי צאלח ערורי סכום של כמליון דולר באם יממש פיגוע חטיפה.

פיגוע ירי בעיר העתיקה. שניים נפצעו בינוני הדוקר נורה יהושע גוש בריינר ואהרן רבינוביץ 13092021. ליד המטה הארצי בירושלים מחבל דקר צעיר בגבו ופצע אותו באורח בינוני. ארבעה אנשים נפצעו בפיגוע בירושלים.

פיגוע ירי רצחני של איש הזרוע המדינית של חמאס וגילויי תמיכה בארגון בתוככי הבירה. כוחות החילוץ עדיין פועלים בכדי לנסות ולמצוא ניצולים ונספים נוספים ששהו במבנה בעולם היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. בזמן שהוא שומר על חזית רגועה בעזה חמאס פועל להבעיר את השטח ביוש ובירושלים. אחד מהם מת מפצעיו בבית החולים וארבעה אחרים נפצעו שני אזרחים ושני לוחמי משמר הגבול.

שני לוחמי מגב נפצעו המחבל נוטרל. המחבל פעל בגלל שאשתו ברחה המחבל הרוצח בפיגוע הטרור הרצחני בירושלים בו נרצח אליהו קיי היד עשה זאת על פי ההערכות בשל הימלטותה של אשתו לירדן - לאחר שהכה אותה באופן קבוע חדשות ביטחון. הוא נחשב עד היום כמתקפה הקשה ביותר על קהילת הלהטב בארצות הברית. המחבל שהשתייך לזרוע המדינית של חמאס בשועפאט פתח בירי ופגע בחמישה.

מחבל פתח באש בשער השלשלת ופצע חמישה בני אדם בהדסה נקבע מותו של אחד מהם. סוכנויות הידיעות 22112021 1655. שני אזרחים במצב קשה ובינוני ושני שוטרים נפצעו באורח קל מרסיסים המחבל איש חמאס בן 42 ממחנה הפליטים שועפט היה חמוש. 2 פצועים המחבל נורה למוות.

48 שעות לאחר קריסת מבנה גדול בלאגוס שבניגריה אותרו לפחות 22 בני אדם הרוגים. פיגוע סמוך לשער השלשלת בירושלים הרב קצנלבוגן. מגיע לשוטרים צלש חכ עופר כסיף. הרוג וארבעה פצועים בפיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים.

הבטחה למימון פיגוע חטיפה.


כתב אישום הוגש נגד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכפר סבא ביום הזיכרון Structures


דיווח ראשוני ניסיון פיגוע דקירה סמוך לקריית ארבע Photojournalist Road


פיגוע בחיפה במהלך האינתיפאדה השנייה 2001 Street View Scenes Street


פורטל מצלמות אבטחה ישראל ישראל משחררת תיעוד מצלמות אבטחה מהפיגוע בפסגת זאב


סוכל פיגוע בגוש עציון מחבל ניסה לדקור חיילים ונורה Pocket Knife Knife


פיגוע בשער שכם והפגנה נגד מתווה הגז תמונות היום וואלה חדשות Celestial Outdoor Sunset

Posting Komentar untuk "פיגוע"